[LINUX:17026] Re: Mandrake-mail

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Sun 18 Jun 2000 - 20:22:27 EEST

On Sun, 18 Jun 2000, Can BAYTAN M.D. (Physiology) wrote:

> Selamlar,
>
> Daha once yazdigim soruya cevap alamadim, tekrar yaziyorum.

Daha Onceki yazdIGInIz mailde cevap verilebilicek kadar aCIk bilgi yoktu
cevap alamamanIz doGaldIr yani.. sendmail CalISmIyor anlaSIlan sizin
makinede..
/etc/rc.d/init.d/sendmail start
diyerek CalIStIrabilirsiniz.. eGer boot sIrasInda otomatik CalIStIrIlmasInI
istiyorsanIz root olarak
ntsysv
deyip ordan ayarlayabilirsiniz boot sIrasInda baSlatIlacak daemonlarI..

SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.