[LINUX:16911] Re: Linux , Para , Linux ' dan Para Kazanmak

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Thu 15 Jun 2000 - 10:51:06 EEST

> Cesitli sirketler istedikleri dagItImI kullanarak
> router,firewall,webserver,file server gibi cok degisik urunler
> gelistirmisler.Ve para ile satIyorlar.DonanImI ile birlikte satIlan ve
> linux ile beraber gelen boxed urunler var.Bu adamlar yanlIs yolda mI
> sizce?Hizmet ve Urun satIyorlar.Linux degil.
> Simdi bu sozlerime de bi suru itiraz gelecek.
> "Biz bunlara degil iste su sirkete , su adama karsIyIz veya su dergide
> cIkan su yazIyI elestiriyoruz" felan.

Selam,
En son artik bu tur laflara cevap vermeyecegimi syledigimden beri bir suru
kisi soyledigim seyleri carpitti durdu ustune geyik muhabbetleri
yapti. Olayi Linux un ustunden para kazanmayin olayina kadar getirdi.
Benim tek soyledigim ise INSANLARI KAZIKLAMAYIN idi. Bunlarin yaninda
LKD nin kucuk dusurulerek uzerinden para kazanilmaya calisilmasi idi. Bu
laflarin ustune insanlar kendi hayal gucleri ile orantili sekilde bu
laflari cevirip cevirip geyiklerini yaptilar.
Hatta Gelecek in egitim sorumlusu Mehmet Tarimci
"siz de sirket kurun sizde yapin "dedi.

Pekala Mehmet istedigini yapacagiz. Boylece Gorkem in hayallerini (sanirim
karabasan demek daha dogru olur) de gerceklestirme yolunda adim atmis
oluruz.
Biraz bekle (1-2 hafta). Geliyoruz!

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC