[LINUX:16898] Re: Bilginin satilmasi

From: Baris Hasdemir (hasdemir@geocities.com)
Date: Thu 15 Jun 2000 - 03:23:56 EEST

- ----- Original Message -----
From: "Mehmet Ali Suzen AT emu" <suzen.as@mozart.emu.edu.tr>
To: "Multiple recipients of list LINUX"
<linux@listweb.bilkent.edu.tr>
Sent: Thursday, June 15, 2000 2:50 AM
Subject: [LINUX:16897] Re: Bilginin satilmasi

> simdi bilgiyi para kazanmak icin kullanmak baska......bilgi
> paylasimi baska.....
open source u fazla bilmemekle birlikte bahsettiginiz seyin
farkindayim. Bu benim dedigime kosut degil. Isteyen ucaklarin nasil
uctugunu "satabildigine" satsin. Ama bu bilgiye para odemeksizin
ulasmam da engellenmesin.

> bilgi coktan metalasti......onune pek gecilmez...
   ^^^^^^^^^^^^^^^^
ne yazik ki haklisiniz. ama onune gecilemeyecegini dusunmuyorum.

> tabii .."consulting" ucrete tabi de olabilir.....
buna yanıtım birinci paragrafla ayni.

> o zaman kullandigin arabada bilimsel bilgi olur........eger ortada
> bir teknolojik bi urun varsa bilimsel bilgi kullanilmasi
> kacinilmaz.....tabi arabayi beles satmiyorlar ....nasil CPU beles
> olmadigi gibi...
araba ile compile edilmis kod biraz farkli
reverse engineering cambazliklarini saymazsak executable dosyayi
araba gibi sokup nasil yapildigini gozlemleyemeyiz. Bu da her seyin
tekrardan icadi demek olur.

> bilim yapmak icin bencil olmalisin......pembe ruyalara gerek
> yok..... bencillik de bir yere kadar tabii....
bence biraz bencillik yoktur bencillik vardir ;)

> bence boyle konulari listeye atmasak iyi olur .....yani teknik
> konular konusulmayacaksa linux-muhabbet diye baska bir liste
> kurulsun :- )
bu konuda biraz daha fikir belirtmek istiyorum
bu mailin boyutu oldukca kucuk ve basligi da teknik bir konu
olmadigini acikca ortaya koyuyor. İlgiilenmeyen rahatlikla es gecer
zaten. Bununla birlikte open source u anlamanin linuxu daha iyi
anlamak olacagi kanisindayim.
ama gene de liste kurallari,
[
Listemize hoşgeldiniz!

linux@bilkent.edu.tr, Linux Isletim Sistemi hakkinda her turlu
sorularin
sorulabilecegi, her konuda tartismalarin yapilabilecegi bir listedir.
]
derken bu konulari kastetmiyor ise
tabii ki kurala uyarim.

sevgiler