[LINUX:16858] vmware

From: Murat Saygili (saygili@altay.com.tr)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 12:56:53 EEST

 Arkadaşlar selam,

Ben Nt server üzerine vmware 2.0 kurdum ve Redhat 6.2 linux makinayıda guest
olarak kurdum.
Nt makinanın ip si 10.0.0.30 ayrıca nt üzerindeki vm..1 adlı virtual
ethernetin numarasıda 10.0.0.31
Redhat linuxun ip si 10.0.0.32. Buraya Kadar herşey ok.
linux tan 10.0.0.31 e ping çekiyorum ama NT den 10.0.0.32 ye ping
çekemiyorum ayni networku görmüyor.
vmwarede linuxun ethernetini vm01 olarak tanımladım kurulumda .
Sizce nerede hata yapıyorum. Lütfen daha önce yapan varsa yardımcı olabilir
mi.
NT üzerinde linux guest olarak bulunuyor.
Teşekkürler
Murat
Not: çok acil