[LINUX:16795] Ynt: Re: rockwell 33600 isa modem

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 17:17:38 EEST

Gecen winmodemimin driverlarini guncelledim.Windoz Com5 olarak tanidi
modemi......(Gercek soluyom saka falan diil.Zaten MS bilg.dunyasina yeni bi
boyut getirdi.)
(Hadi yeni linuxu olan biri windozdaki com2 modemni linuxta da cua1 olarak
ayarlar ama simdi napsin)

Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net