[LINUX:16794] Ynt: Re: 200'lu telefonlar

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 17:15:14 EEST

200lu hat kullaniyorum (turkport)
gercektende windoz baglantisi bile cok zor ve yavas oluyor(adamlarda 6k
destegi bile yok yahu)
tek guzelligi mesgul calma olayi olmamasi ama tam passwordu falan
dogrularken tak diye baglanti kesildi felan diyo...
Ama songunlerde biras iyilesme gordum(malum yaz donemi kimse eve kapanip
ugrasmak istemiyo bunlarla....Bahcelerde cocuklar top oynuyorlar...Cİcekler
acmis zaten civil civil kuslar otuyo felan...Iste biz de ugrasiyoz yok lilo
yok ms felan...(Tamam cok sacmaladim...)

Iyi calismalar...
Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net