[LINUX:16778] ftp ve module

From: Egemen BAL (ebal@tradesoft.com.tr)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 09:37:29 EEST

Merabalar...

2 sorum var arkadaslar.

1.Atiyorum /dev/hda5 /ide dizinine mount edilmis durumda. ve ben bu diski
ftp ile yayinlamak istiyorum. ln (link) ile default dizini olan
/home/ftp/pub/ in altina linkini (-s) paremetresi ile yaratiyorum. buraya
kadar ok. bu durumda ls /home/ftp/pub/ide dedigimde gayet guzel diski
goruyorum. fakat ftp'den ulasilamiyor. fikri olan varmi ? hemen belirteyim
user access control ile ilgili degil. saniyorum ftpaccess dosyasina birsey
koymamiz gerekiyor.???

2. "ifconfig eth0 up" dedigimizde eger ethernet kartinin module cekirdekte
verilmisse otomatik olarak eth. calisiyor. Peki bu arada hangi modulun
yuklendigini nasil anlayacaz. /var/log/messages de yok soranlar icin.
slackware icin /etc/rc.d/rc.modules dede olmuyor tabiki.

Yardimlariniz icin tesekkurler.