[LINUX:16744] RE: xserver goctugu icin login olamiyorum.!

From: T. Koray Peksayar (koray@holyarts.com)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 20:34:15 EEST

> normal text promptada geçemiyorum.
> bu yüzden dosyaları eski haline getiremedim.
> açılışta text ekranın gelmesi için ne yapabilirim. (diskin linux bölümüne
> ulaşamıyorum.)
Sorun xfstt'nin (XFree True Type server) acilista calismiyor olmasindan
kaynaklaniyor.

1-Acilis disketi ile boot edip root partition'i bir yerlere mount edin.
2-vi ile /etc/XF86Config dosyasinda yaptiginiz degisklikleri commentleyin.
3-xfstt'nin acilis scriptini bulun (4 numaradaki dizinde olma olasiligi
yuksek)
4-/etc/rc.config dizinindeki (veya diger bir dizinde - SuSE kullandigim icin
dizinim /sbin/init.d) boot.local dosyasi icine "xstt start" ("'lar olmadan)
ekleyin.
5- Makineyi tekrar baslatin (restart komutu ile)
6- Acilista xfstt ile ilgili pozitif bir mesaj varsa XF86Config dosyasinda
comment'lediginiz satirlarin commentlerini kaldirin.
7- init S yazip single user moduna gecin. root sifresini soracaktir. sifreyi
girin.
8- init 3 yazin. Sistem X ile tekrar init edilecektir.

Saygilar,
Koray