[LINUX:16727] xserver goctugu icin login olamiyorum.!

From: linux (linux@teleticaret.com)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 15:51:40 EEST

Mandrake 7.0 kullanmaktayım.
Bazı Xwindow dosyalarında türkçe fontlarla ilgili ayarlamalar yaptım.

Fakat makinayı kapatıp yeniden başlattığımda login ekranı olarak grafik
ekranı geldiği için ekrana
grafik ekran gelmiyor. ekranda hiçbirşey yok. simsiyah.

normal text promptada geçemiyorum.

bu yüzden dosyaları eski haline getiremedim.

açılışta text ekranın gelmesi için ne yapabilirim. (diskin linux bölümüne
ulaşamıyorum.)

elimde linux açılış disketi ve windows'tan linux'a geçmek için gerekli
çekirdek mevcut.

yardim edebilirseniz sevinirim.

simdiden tesekkurler.