[LINUX:16738] Re: Kinama

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 19:15:50 EEST

Tabi, iyi güzel de, bu kisi diger sorularin genelini çok basit olarak
görüyorsa, ve yaptigi olay kullanicilarina bilgisayarini paylastirmak gibi
birseyse, Linux'u install edemedigini sanmiyorum.. Diger taraftan
Türkçe'leri oluyor bu dökümanlarin. Ha sanirim bir
de NT Administration guide da bir manual oluyor hani su F.M. denilen
seyden... Okumak iyidir, okuyun okutun...
Neyse :)

- - - - -
Onur Safak / QuaRizzma
email 1 : onur@postproduction.com.tr