[LINUX:16736] Re: [LINUX:16684] e-listten nasıl çıkacam

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 18:53:02 EEST

Evet, listeyi takip etmediğiniz belli zaten, kimse uyumuyor, yalnızca listelerin kullanımını bilmiyorsunuz. Html mail atarsanız olmaz, bunlar maile bir ton tag ekleyerek çorba haline getirir ve sunucunun komutunuzu görmesini imkansız hale getirir. Normal mail atmalısınız.

- - - - -
Onur Safak / QuaRizzma
email 1 : onur@postproduction.com.tr
email 2 : osafak@usa.net