[LINUX:16674] Ynt: [LINUX:16657] Re: Ynt: [LINUX:16565] Re: linux'a aptal terminal ve ethernet ile bağlanma

From: Enis Erdal (eerdal@anet.net.tr)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 13:08:03 EEST

aslinda çok fazla bir bilgim yok,
daha önce sco 2,0,13 vers. unix isletim sistemi kullaniyordum server'a seri
kart üzerinden bir adet kablo ve modem ile uzak tan erisiyordum, ama sonra
unix i güncellemek parasal olarak çok külfetli oldugu için win95 de bu isi
yapmaya basladim.Ama yillarca Sco Unix kulladigim için Win95 ler bana çok
garip geliyor.
Linux bana çok yakin geliyor ve kullandigim ticari programin unix versiyonu
linux altinda çalisiyor.Fakat ag baglantilarini tam bilmiyorum.sadece unix
den çalismis oldugum kisimlara göre ve bazi kitaplar aldim(görkem çetin'in)
oradan yapmaya çalisiyorum.
fakat basarili olamadim.
Eger bana unix 'e yakin bir seyi tarif edebilirseniz,daha kolay çözebilirim.

Tesekkür Ederim
Enis Erdal