[LINUX:16672] Kurulum hatası

From: Şenol Yılma (senol@e-kolay.net)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 12:41:22 EEST

Bir hafta önce yazdım ama kimse cevaplamaya tenezzül etmedi bende belki bu
defa birisi cevap verir diye tekrar yazıyorum.
Linuxu kurarken (daha kurulumun başında) no available partition hatası
alıyorum. Herhalde kurulum benim harddiskimdeki (bölümlenmemiş) 210 mb lık
kısmının yetersiz geleceğini önceden anlayıp böyle bir hata vermiyordur.
Görkem bey Udma 66 hatası olabileceğini söylemişti bunu nasıl anlayabilirim
ve ne yapabilirim. Ayrıca Linux4Win kurmaya çalıştığımdada kurulumu kesip
"You can now safely reboot" diyor. Bunun hakkındada birşey önerebilirseniz
çok minnettar olacağım.
Teşekkürler.