[LINUX:16657] Re: Ynt: [LINUX:16565] Re: linux'a aptal terminal ve ethernet ile bağlanma

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 09:19:12 EEST

Enis Erdal wrote:
> win 95 makinalardan linux a Telnet ile mi baglanacagim ?
Ethernet uzerinden baglanmak istediginizi soylemissiniz, konsol
baglantilari icin telnet veya muadili baska bir program isinizi gorur.

Ancak `baglanmak` terimi cok genis bir terim, nasil baglanmak
istediginizi de sormaliydim. SMB baglantisi mi, Netware baglantisi mi,
NFS baglantisi mi, yoksa konsol baglantisi mi, X-windows baglantisi mi,
nasil ulasmak istediginize bagli yollar, yontemler.