[LINUX:16654] Re: ismaile

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 08:15:39 EEST

mesele sizin 400 byte lik bir dosya gondermeniz
degil.Hemen sinirlenmeye gerek yok.Diger hasan
arkadasin attigi mail sanki iki cok samimi arkadasin
birbirine attigi mail gibi.Sonuc olarak burasi bir
liste.Bu tur mailler sahsa atilmali.Kaldi ki Hasan
benim 9 senelik arkadasim.Ona da gerekli bilgilendirme
yapildi liste hakkinda :)

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/