[LINUX:16621] Re: fifo and lifo

From: Ismail Kizir (ikizir@www.simteks.com.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 19:40:45 EEST

Selamlar,

Valla, benimkisi cahilce bir tahmin ama, pipe'lar bu isin uygun gibi
sezinliyorum(lifo calisiyorlar ama olsun, herhalde isinizi gorur)... Fakat
nasil yapilir, nasil edilir hic bilemeyecegim. Ama kabuga gerek yokmus gibi
geliyor bana... Perl veya c kullansaniz olmaz mi?
Siz bana tam olarak ne yapmak istediginizi soylerseniz, belki yardimci
olabilirim.

Saygilar
Ismail Kizir
Simteks Ltd.