[LINUX:16619] Re: qpopper 3.0.2

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 19:17:47 EEST

On Thu, 8 Jun 2000, Ahmet YAZICI wrote:

> Merhabalar ...
> Makinamizda qpopper 2.53 yukluydu fakat bu versiyonda localdeki
> kullanicilarin birbirilerinin maillerini okuma gibi bir guvenlik acigi
> oldugundan dolayi 3.0.2 versiyonunu yuklemek zorunda kaldik.
> Fakat soyle bir problemle karsi karsiyayiz :
> mesela a kullanicisi mail kontrolu yaptiginda
> /var/spool/popauth/xxx.xxx.xxx.xxx kullanicinin ip numarasini verdigi bir
> dosya olusturuyor ve bu dosyayi kullanici islemini bitirdikten sonra da
> silmiyor . Dosyaninin sahibi a kullanicisi oldugu icin ayni ip numarasindan
> [...]

Linux daGItImlarI ile birlikte gelen ipop3d ve imapd nin eski
versionlarInda bazI problemler olduGu iCin ben de qpopper'a geCiS
yapmIStIm.. Ama onda da bu bahsettiGiniz problemler oluyor sIkCa.. O yUzden
geri dOndUm linux versionu ile gelen pop server'a.. 4.6 ve 4.7
versionlarInda bir problemle karSIlaSmadIm..
Benim yaptIGImI side de tavsiye ederim kIsacasI :) Su anda 4.7 versionu
var en son..
qpopper sIkCa CIkan gUvenlik problemlerinden dolayI tedirgin etti aCIkCasI
beni..