[LINUX:16599] Re: Kinama

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 15:58:08 EEST

> Arkadaslar,
> Nicin bu listeye basit bir sorun oldugunda yuz kisi yazarda.Gercek bir sorun
> ile karsilasan oldugunda bir kisi bile cevap yazmaz.Dedimki makinamdaki
> kullanicilarin bazilari cpu ve memory i asiri derecede yogun kullaniyor.

Selam,
iyi guzel de bu gercek bir sorun degil ki!
insanlar okurken mailleri atlamis olamazlar mi?
Cok basit bir sorun bu.

Process accounting koyarsin belli bir processden fazlasini calistiramaz.
Bu kadar nasil yapildiginia once kerneldan destek veririsin orada help de
var acar okursun.

birde ulimit filan takilirsin.

bu kadar basit bu gercek bir problem degildir.

Daha once bu listede bu soru yine soruldu yine ayni seyleri soyledim.
Biraz arastirma yapsak hic fena olmayacak.

Sorulan sorulari basit olarak goruyorsaniz newbie bir kullanici
degilsiniz. Sistemi yonetiyorsaniz da arastirma yapacak yetenege sahip
olmaniz gerekir.

liste arsivi icin

http://listweb.bilkent.edu.tr yi kullanabilirsiniz.

IYI CALISMALAR