[LINUX:16444] S3 Trio 3d/2x

From: Mehmet Cobanoglu (adelante@adelante.tc)
Date: Tue 06 Jun 2000 - 16:05:39 EEST

Linux sevdasinda olan bir arkadasima bugun slackware 7.0 kurmasina yardim
ettim velakin ekran karti s3 trio 3d/2x .il basta X hic acilmadi daha sonra
liste arsivlerini biraz karistirdim ve;
 append="video=vesa,mtrr,ypan"
vga=0x317
satirlarinin lilo.conf dosyasina yazilmasiyla bu problemin asilacaginin
belirtildigini gordum.
Bu seferde X gusel sekilde acildi ve kde arayuzu ortaya cikti,tam hersey
oldu derken birden desktopun cok cok buyuk (KDE baslangic bari ile ustteki
bar arasinda cok buyuk mesafe var mousela ille de ekran disina tasmaniz
lasim birinden birini gorebilmek icin )oldugunu farkettim .
Tam bu esnada listeye belki tum bu lilodaki degisiklikleri yapipta benim
karsilastigim sorunla karsilasan ve cozen arkadas bulma umdiyle yazdim.

Sevgiler saygilar .

Mehmet Cobanoglu
Master
UIN:65450010