[LINUX:16425] samba/win98 sonuc

From: Oguz OKTAR (ooktar@mail.com)
Date: Tue 06 Jun 2000 - 12:10:51 EEST

> Sonucu listeye yazinki, herkes cozumu ogrensin.

Oncelikle dokuman tavsiyesi yapan arkadaslara tesekkur ederim. Bu
dokumanlardan edindigim bilgilerle asagida belirttigim denemeleri yaptim.
Sonuclarini sizinle paylasmak isterim.

Linux makina: Mandrake 7.0
Win makina: Win98

* samba'da
encrypt passwords = yes oldugunda;
Win98 makinada gerekli reg. ayari yapilsa da yapilmasa da baglanti var.

* samba'da
encrypt passwords = no oldugunda;
Win98 makinada gerekli reg. ayari yapilirsa baglanti var,
Win98 makinada gerekli reg. ayari yapilmazsa baglanti yok.

Not: Her iki durumda da user hem win hemde linux makinada ayni passwd ile
tanimli. Ayrica linux makinada smbuser olarak tanimli.(smbuser olarak
tanimli olmayan bir kullanici ile calismayacagini dusundugumden denemedim,
istenirse ona da bakarim.)

Bu genellemenin her zaman gecerli olup olmayacagi konusunda tecrubeli
arkadaslar birseyler soyleyebilirlerse iyi olur diye dusunuyorum. Benim gibi
acemileri yaniltmis olmayayim.

Hepinize iyi calismalar...