[LINUX:16399] Re: [LINUX:16353] Re: [linux] Aktüel'in gündeminde Linux

From: Ogre Mage (atuncer@galatasaray.org.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 19:13:45 EEST

Selam
Size katiliyorum
Linux MS dusmani insanlar tarafindan hazirlanmis bir isletim sistemi
degildir
ve _bence_ linux u windows la karsilastirmak linux e saygisizliktir
sanirim xbill oyununu bilmeyen yoktur
ilk gordugumde cok ilginc gelmisti ama uzerinde bir sure dusununce bunun
sadece kompleksli bir insanin ezikligini disari vurma yolu oldugunu fark
ettim
bence bill gates kotu demek bill gates i ya da microsoft u etkilemez
ayrica su an aktif olarak program yazmiyor olabilir ama bir zamanlar 64Kb
bellekli bir makine icin isletim sistemi yazmis olan bir insan

sonuc olarak bu tartismanin cok anlamsiz oldugunu biliyorum ve bu tartismaya
devam etmemin tek nedeni ayni derecede anlamsiz buldugum linux u
kolaylastirma fikrine karsi cikmak
(bu konuyla ilgili konusmak isteyenler atuncer@galatasaray.org.tr ya da
atuncer@mad.scientist.com a mail atabilirler)