[LINUX:16370] Re: sevgi, saygi, linux, aktuel, dernek, para

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 14:45:19 EEST

Sayżn Yuksel'in mesaji kucuk bir yanit gerektirdigi icin, hepinizden
ozur dilerim.

Turan Yuksel wrote:

. kesildi ..
> is daha cok ekonomik boyutta yurudu :P Dernek uyeleri arasinda, `sirket'li
> olanlar ne kadarlik bir kitle? Walla bir aralar (daha resmi birsey yokkene),
> ben bir de benimle ayni okuldan bir arkadas haric hemen hemen herkesin bir
> tane vardi, dogrudan ya da dolayli :)
. kesildi ..
LDK'nin kurulmasi icin caba harcayan ve de Sayin Yuksel ile okuldan
arkadas olma yasinin uzerinde bir kisi olarak, her hangi bir sirket ile
organik bagim bulunmadigini, acikca belirtme geregi duydum.

Mesajlarimizda bu denli genel ifadeler kullanmamamiz hepimiz icin
yararli olacaktir.

Tanju Aktug