[LINUX:16369] Re: commercial-linux listesi harika olur

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 14:39:48 EEST

Tabi olabilir.Benimki sadece bir fikirdi
gelistirilebilir.Ayrica mailimi bu konu hakkinda ilk
mailimi attiktan sonra bir mail daha atmistim ama
listenin killigi yuzunden sanirim gitmedi.Neyse olur
boyle seyler.O mailimde sunlari demistim.Dusunun bir
kere ben daha linux'e yeni baslamisim.Dergileri oyle
boyle karistiriyorum.Ve de elimden geldigince linuxu
anlamaya calisiyorum.Ve sonra sorularimi sorabilecegim
bir yer buluyorum.Bu yerde burasi.Sonra bir
soruyorum.I am a newbie diye sonra maillerimin
cevabini merakla beklerken birde bakiyorum.Surekli
ayni maille cevap veriliyor.Ve de bunun uzerine "Allah
allah ben yanlis mi okudum dergilerde.Hani GPL
diyorlardi hani GNU diyolardi.Bumu GNU
diyebilirim."Tabiki bu mailler olmali.Arkadaslarim
abilerim goruslerini ifade etmeliler ama burda
olmaz.Madem gonullu birsey yapmaya calisanlar var
aramizda bu onlarin verdigi emegi zedelemek
olmazmi?Iste bunun sonucunda boyle ticari meselelerin
konusuldugu yada biraz daha degisik seylerin
konusuldugu bir yer olmali.Artik arkadaslar buna ne
derse.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> http://listweb.bilkent.edu.tr/
>
> --
> Egemen Ergel
> [ fLyFisH ]
> e-mail : egemen.ergel@teklan.com.tr
> ICQ UIN: 376434

> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> kullanmayin.
> Listeci arayuzu:

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi: