[LINUX:16255] Re: AKTUEL deki yazi... (fwd)

From: Ismail Kizir (ikizir@teklan.com.tr)
Date: Sat 03 Jun 2000 - 17:42:54 EEST

Selamlar,

Cevremize bir bakarsak, en cok kullanilan linux surumlerinin ticari
sirketler tarafindan yazildigini goruruz. Bu is dunyada boyle donuyor.
Donmese ne yazar. Calisan kazanir. Sirketlesme, namuslu bir calismanin
urunuyse, ayip birsey degil. Cogumuz ekmegimizi bu isten yiyoruz.

Gorkem Bey, sizi sahsen tanimam. Fakat cabalarinizdan dolayi sizi hep takdir
ediyoruz ve her platformda da desteklemeye devam ederiz.

Doruk! Sen Olimpik Enformatik Milli Takimi'nin yedek kadrosunda yer almis
birisin kardesim, seni ordan tanirim, linux hakkindaki cabalarini da takdir
ederim. Ve bir sirket kurdun. Sen de Gorkem kardesimizin yaptigini yap,
senin de arkandayiz. Bizler, ticari alanda da dayanisma icine girmeliyiz
diye dusunuyorum birbirimizle.

Ayrica, is dunyasi olaylara farkli bakar, karsisinda ticari muhataplar
ister; zira, "ticarette istedigin zaman calis, istemedigin zaman calisma"
diye bir olay soz konusu degil(Demagoji yapilip sozlerim carpitilmasin, ben
non-profit Organization'lara karsi degilim). Linux'un arkasinda Turkiye'de
ciddi bir sirket oldugu imajinin verilmesi buyuk bir eksiklikti ve bu artik
yerlesiyor. Bu bir hizmettir.

Saygilar
Ismail Kizir
Simteks Ltd. Şti.