[LINUX:16217] Re: AKTUEL deki yazi... (fwd)

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 18:37:29 EEST

Merhaba,

Friday, June 02, 2000, 6:03:57 PM, Gorkem Cetin wrote:

GC> Kullanıcıları Derneği henüz dernekleşmemişti. Dernek olsa dahi şu anda da
GC> Linux Kullanıcıları Grubu ticari olarak faaliyet gösteremez, piyasanın
GC> açığını dolduramaz, bu bir gerçektir.
Oyle olabilir ama bu satirlari okudugum zaman anlattiklarindan cok
farkli seyler algiliyorum.

"Firmanın pazarladığı ürünleri düşük fiyatla kullanıcıya sunmasını
Linux felsefesiyle açıklayan Akgün, firmanın kuruluş amacını şöyle
dile getiriyor: "Kurumsal pazara Linux desteği sağlama konusunda
linux.org.tr gibi sanal organizasyon ya da dernek yetersiz kalıyordu.
Bu nedenle şirketleşmeyi uygun gördük."

Bundan sunu anliyorum, "biz linux.org.tr diye bir sanal organizasyon
kurduk (ya da dernek ne farkeder ki), ama tabii yeterli gelmedi
kurumsal hizmetler icin, onun icin de sirketlestik".

Gercekten olan bu mudur? Gelecek A.S., Linux Kullanicilari Dernegi'nin
sirketlesmis hali midir? Kasitli olsun ya da olmasin, bu ayni zamanda
Gelecek A.S.'nin Linux Kullanicilari Dernegi'nin bugune kadar yaptigi
tum aktiviteleri ve kazandigi tum basarilarini da ustlenmesi anlamina
geliyor. Bir nevi "Linux Kullanicilari Dernegi bizim arkabahcemiz"
gibi bir dusunceye sevkediyor okuyani. Linux Kullanicilari Dernegi'nde
bugune kadar calismis ve degisik firmalarda calisan tum insanlarin
emeklerinin ucuzca calinmasina yol aciyor.

                                   Doruk