[LINUX:16214] Re: [linux] Aktüel'in gündeminde Linux

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 17:31:59 EEST

> [...]
> gerekir. Aktüel gibi, her ay 90 bin satan bir derginin gündem maddesine
> Linux'u koyduran etkiyi araştırmalıdır. Gelecek bu yazının
> hazırlandığı sırada Aktüel'e detaylı bilgi verdi, ancak
> karşıdaki kişinin hele Linux bilmiyrosa konuyu yanlış anlaması
> telefonla iletişim sırasında gayet doğaldır. Kaldı ki Türkiye Linux
> kullanıcıları grubu bu konuşma sırasında dernek olmamıştı, buna rağmen
> yalan yanlış olsa da "dernek" sıfatını kullanalım diye düşündük. Hem neden
> maddi ve manevi destek verdiğimiz/vereceğimiz bir kuruma amiyane bir

Selam,
Zaten asil hata burada bir konu hakkinda bilgi sahibi olan olmayan
herkesin birseyler yaziyor olmasi! Gelecek in verdigi detayli bilgi
sanirim sadece kendi yaptiklarini abartmaktan baska birsey
degildir. Maliyetine cd satildigi soylenip kopya cdleri 7.000.000 a satmak
gibi. Madem yazi sirasinda detayli bilgi verdiniz yazi cikmadan once de
bir kontrol edebilirdiniz. Yine de birsey degismezdi! Amiyane bir tabir
konusuna gelince kusura bakma ben senin gibi listeye farkli dilde ozele
farkli dilde yazi yazan biri degilim. Bana normalde yazdigin uslubla da
buraya yazabilirsin. Yani boyle kendini kibar gosterme calismalarini gec
istersen. Sonuc olarak bir kurumda calistigin icin insanlara kendini
mulayim bir adam olarak gosterme calismalarin en azindan seni taniyan
adamlar icin pek inandirici olmuyor.

> Bu gibi bilgiden yoksun, sert çıkışlar kimseye değil, bağlı olmaya
> çalıştığın İstanbul Linux kullanıcıları grubuna zarar verir. Oranın bir
> üyesi olarak daha derli toplu, Linux kullanıcısına yakışır, hoşgörülü bir
> çizgi çizmeni öneririm/beklerdim.

:))
Bilgi verici bir yazi yazmadim senin tabirinle amiyane olarak bana laf
sokmaya calisma. Istanbul Linux Kullanicilari Grubunu ise Ozan Ozkara ile
beraber kurdugumuzu hatirlatirim. Sanirim senin bu konuda fazla bilgin
yok. Son cumlen icin ise kusura bakma ikiyuzlu bir adam degilim! Sana
farkli listeye farkli yazamam. Ayrica sen bana ne birsey onerebilecek veya
benden birsey bekleyebilecek konumda degilsin. Dolayisi ile yerini bil.

Bu tartismayi da istersen liste disina ozele tasiyalim. Boylece insanlari
rahatsiz etmemis ve gercek sen ile tartismis olurum.

IYI CALISMALAR
                                                          MURAT KOC