[LINUX:16211] Re: [linux] Aktüel'in gündeminde Linux

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 16:25:17 EEST

Selam,

Bir yanlış bilgilendirmeyi engellemek için bu mektubu gönderiyorum.

Dergi yazarları konularında iyi olmak zorunda değildirler, hatta çok büyük
oranla dergi araştırma konuları yabancı kaynaklı dergilerden alıntı
yapılır. Bu nedenle aşağıda bahsettiğin hata normaldir, bir derginin yoğun
çalışma temposunun içinde gözden kaçabilir. Konunun geneline bakmak
gerekir. Aktüel gibi, her ay 90 bin satan bir derginin gündem maddesine
Linux'u koyduran etkiyi araştırmalıdır. Gelecek bu yazının
hazırlandığı sırada Aktüel'e detaylı bilgi verdi, ancak
karşıdaki kişinin hele Linux bilmiyrosa konuyu yanlış anlaması
telefonla iletişim sırasında gayet doğaldır. Kaldı ki Türkiye Linux
kullanıcıları grubu bu konuşma sırasında dernek olmamıştı, buna rağmen
yalan yanlış olsa da "dernek" sıfatını kullanalım diye düşündük. Hem neden
maddi ve manevi destek verdiğimiz/vereceğimiz bir kuruma amiyane bir
tabirinle "laf sokalım?" ki?

Bu gibi bilgiden yoksun, sert çıkışlar kimseye değil, bağlı olmaya
çalıştığın İstanbul Linux kullanıcıları grubuna zarar verir. Oranın bir
üyesi olarak daha derli toplu, Linux kullanıcısına yakışır, hoşgörülü bir
çizgi çizmeni öneririm/beklerdim.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş