[LINUX:18240] Re: Kurs

From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 28 Jul 2000 - 07:27:50 EEST

On Thu, 27 Jul 2000, Mehmet Cobanoglu wrote:

Tekrar Selam,

> Aslinda, kesinlikle size karsi bir kastim olmadigini sizde biliyorsunuz,

        Hayir simdi ogrendim, kusura bakmayin ama maillerinizden ben bu
ozet sonucu cikaramamistim.

> sadece sunu sordum.Gelecek'in verdigi sertifikalarin gecerliligi. Burda
> gelecek onune gelene sertifika veriyorda demedim.Sadece Bir RedHat firmasi
> kadar ciddiyetle bunu ele aliyor mu ? almiyor mu?. IT sektorunde acikca
        Hic bir fikrim yok, ben bildigim nacizane bilgiyi sunuyorum..
gitmeyi dusunen insanlar zaten arastirmasini yaparlar diye dusunmustum,
yoksa gelecek in verdigi sertifikayi ne gordum ne bilirim.

> demek yerine .MS gibi bir sertifikalandirma olacaksa olmasin demeye
> getirdiniz sozu.

        Bu listede olumsuz herseyin MS e atfedilmesi suregelmis bir
latifedir, bahsi gecen cumlede bundan ibarettir, uzerinize alinmaniz
gereken bir durum sozkonusu degil :)

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
Koc.NET