[LINUX:18236] Re: Kurs

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Thu 27 Jul 2000 - 22:30:59 EEST

Selamlar,

> Olayin gene boyut degistirmesinden , gereksiz ve anlamsiz MS&Linux ya da
> Gnu kisirdongusune girmesinden endise duydugum icin ve listeyi oyalamamak
> suretiyle Ben budan sonra bisey demiyorum.

Asagida birsey dememis oldugunuzu bende aci icersinde
farkediyorum... Konuyu Linux vs MS gibi herhangi bir tartismaya getirmek
icin bir tarafin Linux, diger tarafin adi gecen herhangi baska bir
alternatifin tarafi olmasi gerekiyor. Ben sahsim adina Linux tarafinda
olmayi seciyorum ve fakat gelin gorun ki olaylarin akisindan anladigim
kadariyla sizin de herhangi bir alternatifin tarafinda olmadiginizi
saniyorum, dolayisi ile olayin herhangi bir Linux vs XXX catismasina
donecegini dusunmeniz tamamiyle yersiz bir korku... buyrun devam edelim;

> Ancak sunu merak ettim ,neden bu fikrinizi Ayni Holding altinda faaliyet
> gosteren ve gene o sizin begenmediginiz sertifikalari veren KOCSISTEM' e de
> iletmiyorsunuz. Sizin gibi bir Zat-i muhteremin degerli goruslerine kulak

Eger bu sekilde bir becerim olsaydi sistem uzmani degil ornegin Genel
Mudur yardimcisi filan gibi bir unvanim olurdu, gonul ister ama sartlar
elvermiyor azizim.. kaldi ki ben KocSistem in Sun sertifikalarindan gayet
memnunum.

> verirler sanirim.Ne de olsa ayni holding'in ayni sektordeki
> calisanlarisiniz.
> Sevgiler Saygilar.

Saygilar bizden... ama sanirim simdiye kadar soylediklerim sorunun
cozumune herhangi bir katkida bulunmayan seyler... e oyleyse finali
yapalim. Benim sorulan soruya gelecek.com.tr seklinde cevap vermem,
sorulan bir soruya cevap verme istegimden ve belki de
arkasindan gelen bu tip dalasma(?)lara cevap verme
gerekliligi riski tasidigi icin, masumca enayiligimden kaynaklaniyor,
verdigim cevabi begenmemeniz en dogal hakkiniz; velakin size, bana karsi
agresif bir tutum takinmis bir mail atma hakkini vermez... eger benim
goruslerine deger verilen bir zat-i muhterem oldugumu bilecek kadar beni
izlemisseniz herhangi bir soruya verdigim cevabin hangi niyet ile
verildigini ve maalesef attiginiz mail tarzinda bir mail aldigimda da isbu
mail tarzinda bir cevap alacaginizida biliyor olmalisiniz..

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
  KocNet