[LINUX:18165] SAMBA

From: ilker (hiperaktif@ttnet.net.tr)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 10:45:01 EEST

Samba ile benim takıldıgım bir nokta var,

Samba domain kontroller ve logon server olrak kurulduktan sonra
security level = domain olarak,

kullanıcılar her hangi bir klsoru share ederken (ki hepsi de user level erişim ve under domain controller le oturum açar durumda) kullanıcı listesini retrive edemiyorum.

log.smb ve log.nmb de su MAVI.XSERVER.mac isimli bir doya bulunamdı diyor, ve logon olurken her makina bunu tekrarlıyor(cunku herkez logon oldugunda listeyi istiyor) MAVI bebim domain name'im ve XSERVER linux serverin adı, bu arada XSERVER donusumlu çalıştırdıgım WIN2000 le aynı ada sahip, isteğim hiç bir problem olmadan sistemler arası shift etmek, her ikisini de hem ip masquedering hem de file share için kullanıyorum. Tabi macintosh lar için linux da file sharing kısmını henuz cozemedim, bu konuda da yardıma ihtiyacım var,

Teşekkurler..

ilker ARABACI