[LINUX:18114] Re:

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 24 Jul 2000 - 19:01:31 EEST

On Mon, 24 July 2000, "Enis Erdal" wrote:

>Sayın liste üyeleri, Slackware linux sunucuya win98 makinaları istemci olarak eternet kartı yada seri kartla bağlamak istiyorum bunu en basit olarak hangi yolla yapabilirim.

Selamlar..

En basit, ucuz ve hizli cozumu Ethernet ile saglarsiniz. Performansi ve sorun cikarmamasi + Ucuzlugu ile bence en uygun secim RTL8139x chipsetli olanlar.

Seri kablo ile de windoz aletlerini baglayabilirsiniz, fakat file server vs. kullanim icin pek uygun olmaz. Ayrica terminal modu haricinde Linux servisleri icin cok yavas ve pahali olur (8'li digiboard 550$ civarinda..)

Linux makinaniz yeterince guclu ise size tum network hizmetlerini saglayabilir. Eger Linux makineyi ne olarak kullanacaginizi (File server, SQL server, internet paylastirma, DNS, Intranet Web server, mail server vs. vs. vs.) belirtirseniz size gerekli olan yazilimi da tavsiye edebiliriz.

Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3