[LINUX:18113] Re: Herhalde yine off-linux, ama makina linux ...

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Mon 24 Jul 2000 - 17:23:44 EEST

Hayır, serviste cpu fanını bozup (veya bozuk biriyle değştirip), "bu artık
üretilmiyor, sen biryerlerden bulup satın alacaksın" bile diyebiliyorlar :-)
Ya da ayrı alınmış, speaker out. yüzünden tamire giden real modem yerine
winmodem verip, "escort makinelerini windosla satıyor, sen niye linux
kullanıyorsun, bu senin sorunun" diyebiliyorlar :-) , itiraz edince "senin
linuxun lisanssızdır, biz modem için bişey yapamayız" diyebiliyorlar :-) 5
kere servise gidip gelmesine rağmen bir ses kartını cd-rom a bağlayamayıp,
kasayı açıp nasıl yapıldığını gösterdiğinizde "valla sorunun o olmaması
lazım, biz onu takmadan da çok makine çalıştırdık" diyebiliyorlar :-)) HDD
jumperları yüzünden bios'un verdiği "system resource conflict" uyarısına "o
bir hata mesajı değil, çoğu makinede görünür" diyebiliyorlar :-) Bozuk ekran
kartını değiştirirken HDD i formatlayıp windows kurabiliyorlar (neyse ki
önlemimi almıştım) Uzak doğudan 3 -4 $ a getirtilip marka basıldıktan sonra
15 - 20 $ a satılan parçalar da mevcut <<<===== :-)

Hehhee inanması güç ama bunların hepsi en önemli escortlandlerden birinde ve
Arena'da başıma geldi.. Gülmeli mi ağlamalı mı.. Bence hiç uğraşmayın
garantiyi boşverin onlar birşeyden anlamaz, sonunda benim yaptığım gibi
kendiniz birşeyler yapın.

> Bu sorun varsa, bence en iyi yol Escort teknik servisin biraz basini
agritmak. Bence bu ayipli mal veya ariza kategorilerine girebilir. Siz de bu
sorunun cozulmesini talep edebilirsiniz. Benim tanidigim eski (3-4 yil
onceki) escort teknik servisi boyle konulari hep savsaklardi, fakat biraz
caz yapip (cazseverler darilmasin) baslarini agritirsaniz sanirim meseleyi
cozerler.. Sanirim garantisi hala devam ediyordur, zamaninda 2 yil garanti
veriyorlardi..