[LINUX:18084] C ve programlara calisma izni verilmesi

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Sat 22 Jul 2000 - 19:07:39 EEST

 Merhabalar.
    Belki pek linuxla ilgili olmayacak ama. Ben Linuýx altinda bazi kucuk
programlar yaziyorum. Cok kucuk yani. Ama inanin ve lutfen gulmeyin hic
birisini su ana kadar calistiramadim. chmod -x ile bile calistiramadim. Bunun
bir puf noktasi var ama ben cozemedim. Bir de gcc galiba kisitli kutuphane ile
gelmekte. bir stdio.h bile yok. Kisaca ile olsa bir yardim ede bilirmisiniz.
    Sevgilerle
   Vasif Ismailoglu MD