[LINUX:18083] Ethernet

From: Mustafa YILDIZ (mustafa@unicom.com.tr)
Date: Sat 22 Jul 2000 - 14:41:40 EEST

Merhaba

Ben gruba yeni üye oldum. Yardim istedigim konuyu su sekilde özetleyebilirim.
Redhat 6.2 Linux kurdum.
3Com 3c905c-TX 10/100 Ethernet kartim var.
Karti tanittim. Network çalisiyor ama 10 Mbps çalisiyor. Hub ve Eternet karti 100 Mbps 'i desteklemesine ragmen neden 10 Mbps çalisiyor veya 100 Mbps çalismasi için ben ne yapmaliyim.

Tesekkür Ederim

Mustafa YILDIZ