[LINUX:18071] Re: Herhalde yine off-linux, ama makina linux ...

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 21 Jul 2000 - 12:28:52 EEST

On Fri, 21 July 2000, Tanju Aktug wrote:

> Yardimci olmak icin caba gosteren tum dostlara tesekkurler ile genel bir
> yanit...
>
> Makinanin BIOS'unda Power Management bolumunde
> * soft-off
> * stay off yada go on
>
> gibi secenekleri olan bir bolum yok ne yazik ki...
>
> Last state/power on secenegi olan bir secim var,

Tamam iste... Size lazim olan bu..

> ancak bu secimi hangi
> ture getirirseniz getirin, yine parmaklanmak istiyor ;-)
>
> SOnunda elimize havya da alacagiz galiba ...

Aspirin gibi cozum. Biraz midenizi kaynatir ama her derde devadir...

> Yazmamin nedeni BIOS'da olup da, anakartin desteklemedigi bir islev BIOS
> secenekleri arasinda bulunabilir mi?

Bazen olabilir. Hoppala demeyin bu oluyor. Mesela ISA bus olmayan bir makinada Plug-And-Play IRQ allocate, Shared MEM / IO vs. bile oluyor. USB filan olmayan kartlarda assign IRQ for USB secenekleri hep komik gelmistir zaten..

Bu sorun varsa, bence en iyi yol Escort teknik servisin biraz basini agritmak. Bence bu ayipli mal veya ariza kategorilerine girebilir. Siz de bu sorunun cozulmesini talep edebilirsiniz. Benim tanidigim eski (3-4 yil onceki) escort teknik servisi boyle konulari hep savsaklardi, fakat biraz caz yapip (cazseverler darilmasin) baslarini agritirsaniz sanirim meseleyi cozerler.. Sanirim garantisi hala devam ediyordur, zamaninda 2 yil garanti veriyorlardi..

Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3