[LINUX:18064] Re: Ynt: Re: DNS Sorunu gibi ama postfix'te de olabilir

From: M. Umut Karabudak (cizgi_destek@superonline.com)
Date: Fri 21 Jul 2000 - 09:12:57 EEST

Selam
Ekte reverse tanimlar var. Bu ayar önceden beri vardi zaten. Acaba bu
dosyaya şöyle bir satir eklemek dogru olur mu?
a.xxx.com.tr. IN PTR 195.51.229.11
gibi. Ancak denemelerimde bu da olmadi.
Acaba Reverse kayitlarinda mi yanlislik yapiyorum.
Not: Evet IP adresleri doğru değil. Ama orjinallerinde sorun yok.
M. Umut Karabudak
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr