[LINUX:17975] internet baglantim cok yavas

From: Sinan Imamoglu (sinan@linuxstart.com)
Date: Tue 18 Jul 2000 - 00:53:20 EEST

mandrake 7 kernel 2.2.14'te internet baglantim bence cok yavas.
iss superonline ve anet denedim. pppconfig adli debian'in bir programiyla
peer olarak hesabi tanittim ve pppd call anet diyerek baglaniyorum.
/etc/ppp/options'a crtscts ve asyncmap 0'i da ekledim ama baglanti hizi
200 byte - 2 KB arasinda. netscape ve lynx kullaniyorum. baglantim
cok mu yavas? nasil cozebilirim? degilse netscape'in altindaki cubuktaki
hiz mi yaniltici?

not: soru/cevablari linux@bilkent.edu.tr'ye mi linux@listweb.bilkent.edu.tr'ye mi gondermem gerekli?

hayirli gunler