[LINUX:17921] boot sorunu

From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Sun 16 Jul 2000 - 02:10:54 EEST

selam arkadaşlar,
benim şöyle bir sorunum var. master olan bir diske (hda3) mandrake 7.0 kurdum fakay bazı nedenlerden dolayı diski daha sonra slave yapmak zorunda kaldım ve şu an elimde lilo disketi olmasına ragmen linuxumu acamiyorum (tabi ki lilo disketinde linux sistemi hda3 te oldugu icin)
disketle hdb3 paritionini nasil boot edebilirim (boot=/dev/hdb3 image=/vmlinuz türü şeyler denedim fakat başaramadım)
tesekkürler
Bettencourt