[LINUX:17912] Re: COZUM: Enteresan bir DNS sorunu.. :)

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sat 15 Jul 2000 - 15:35:51 EEST

> Gecici bir cozum olusturdum sonunda. Cunku X-ISP, kppp vs. hicbiri bu sorunu
>cozmuyor. Mecburen pppd src. de DNS cozumunu iptal edip, sistemi
>aldattik. Yasasin acik kaynak kodlu yazilim.. Yasasin GPL, Yasasin
>bilginin paylasimi vs.. (Tabii bu firsati degerlendirip biraz propaganda
>da yapmak lazim ;-))

Selam,
Gecici de olsa bir cozum olusturmaniza sevindim.

> Isin enteresan tarafi, pppd icersinde resolv.conf'u degistirmek ile alakali
>tek satir bile yok. Mutlaka bizim (Kendimin) biryerlerde yaptigimiz bir
>numaradan kaynaklaniyor bunlar. Cunku hemen yanimdaki mail server'de bu
>sorun yok.. Gecenlerde elm+lynx+sendmail triosunu biraz kurcalayip,
>webmail cevaplama sistemi yapmistim. O da boyle garip seylere yol
>acmisti. Farketmissinizdir, alakasiz bir kac mesaj, cevabi olmayan
>mesajlar vs. gitti listeye. Herkesten bu bahane ile ozur dilerim. Eger
>asil sorunu bulabilirsem, mutlaka listeye yazarim..

yok var sanirim gozunuzden kacmis fakat create_resolv biciminde fonksiyon
mevcut bu ise yine daha once soyledigim gibi eger usepeerdns opsiyonu
kullanilirsa isleme giren bir fonksiyon.

Asil sorunu bulacaginizdan eminim.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC