[LINUX:17908] Re: samba

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Sat 15 Jul 2000 - 13:10:50 EEST

merhaba;
smbmount'la terminalde mount etmeyi denedim. ve
sanirim oldu. cunku win98 bilgisayarimin ag
zileyicisinde benim linux'dan mount ederken
kullandigim UserName'in bagli oldugunu gosterdi... ama
linux'da terminalde yanilmiyosam smb:\> seklinde bi
komut satiri cikmisti... ben de bin turlu komut
denedim hic birini tutturamadim:) help filan da olmadi
:) ben bu sorunu istanbul linux grubunda sordugumda
linneighborhood'la problemsiz haledebilecegimi
soyledikleri icinde ugrasmaktan vazgecip o programa
baktim..
cok tesekkur ederim.

EnisErdal; ben linuxconf ile bana sorulan sorulara
kendimce dogru yanitlar vererek bi configuration
dosyasi olusturdum. bu sende ise yarar miki? eger yine
de istiyosan yollayayim problem degil.

=====
MustafaOgun