[LINUX:17860] Re: wvdial in kullanmak....

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 14 Jul 2000 - 00:19:01 EEST

> Yardimlar icin cok tesekkurler...
> ama...
> /dev/ttyS0
> haklarini degistirmek ise yaramadi.
> kullanici wvdial calsitirmaya kalkincaa
> surucunun mesgul olduguna dair mesaj aliyorum.
> dedigim gibi root olarak herhangi bbir problem yok

selam,
Dogru haklisiniz.
Siz soyledikte sonra denedim cidden modem busy dedi.

hic user olarak kullanmadigim icin sadece haklari degistirmenin yeterli
oldugunu dusunmustum. kusura bakmayin.

eger acik ise durum

root olarak

chmod 4755 /usr/bin/wvdial

isinizi goruyor.

daha sonra arastiracagim ama bunu eger biri cevabi biliyorsa soylesin
bende ogrenmis olayim yoksa ben ogrenince atarim buraya cevabi.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC