[LINUX:17699] RE: windows u yeni HD'e tasimak.

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Fri 07 Jul 2000 - 19:57:58 EEST

Merhabalar..
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazıyorum. 3 gğndğr amelelik yapmam
gerektide..
Öncelikle düşüncelerini söyleyen arkadaşlara teşekkürler. Özelliklede
Mustafa Kaplan ve Murat Koç'a Hoş onların söylediği sistemi yapmadım ama
bu listeye asıl atmamın sebebi.. windows doğru dürüst taşıyamayaçağından
Linux un direk yapması idi. O yöndede sadece iki kişiden cevap geldi :((
En kısa zamanda başka bir hD ile onları söylediklerini yapaçağım.
Neyse..
15 Gig i fdisk ile yarattım. sonra format /s ile bir format.
sonra makina reboot ve sadece 15 gig lik HD takılı ikken fdisk i tekrar
çalıştır ve active partition yap. 2 HD var iken yapmadı..
Sonra makinayı tekrar 2 HD olarak reboot et. ve windows üzerinden drag ve
drop ile tüm HD i taşı..
Bi ara alet :)) 715830 dakika gibi bir süre süreçeğini söyleyince iyice
afalladım. :) Neyse. ama 30 dakika içinde taşımıştı.
hmm. Windows dizininden win386.swp dosyasını taşımadım. birde tmp
dosyasını file access hatası verdiğinden taşımadım. geri kalan bire bir
taşıdım.
Sonra makinayı tek 15 Gig lik HD varken açtım.. tam çalıştı
derken.. :) autoexec.bat ve config.sys yi çalıştırdı o kadar. neyse win
: yazdım.. çık.. ufaçıcık bir hata. :))

"VFAT Device Initializatin Failed."
A device or resource required by VFAT is not present or in
unavailable. VFAT can not continue loading. System Halted"

Neyse.. sonuç makinayı yeniden açıp. windows 98 i tekrar yükle dedim..
Ondan sonra hiç bir sorun çıkmadı.

Ayrıca Murat Saluhan ve destek çıktığı için Recep Şimşek ede
teşekkürler. Fakat en kısa zmanda aynı işlemi Linux altında
deniyeçeğim. Herkese iyi günler.
ARiF UYSAL

"The Windows has YOU, Follow the Penguin!"