[LINUX:17569] RE: windows u yeni HD'e tasimak.

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 04 Jul 2000 - 11:58:29 EEST

Once selamlar..

On Mon, 03 July 2000, "VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS)" wrote:

> Merhabalar
>
> bu is icin Diskin image ni alan ve yaeni diske/partitiona atan programlar
> var
> Norton ghost , Power Quest drive image Pro gibi
> bulabilme imkanın varsa bunları kullanmanı tavsiye ederim
>
> Merhabalar.
> 8.4 HD im tyeterince dolunca bir 15 gig lik HD aldim.
> 8.4 de. 6 gig windows. 2 gig de Linux partition var.
> Windows u yeni baştan yüklemeden bu yeni 15 gig e nasıl taşırım?
> 8 lik den sadece windows taşınaçak. ve 15 gig tümüyle windows olacak
> [...]
Once cozum...
15 GB Diskini tak. Eskisinden BOOT et. Yenisini formatla (Sistem ops.ile). Windozdan WINDOWS dizini ve IO.SYS haric hepsini yeni diske kopyala. Bu arada Explorer icin "tum dosyalari goster" demeyi unutmayin. Sonra Yeni Diskte WINDOWS adiyla bir dizin olustur. Eski WINDOWS Dizinindeki WIN386.SWP haricindeki her seyi Yeni diskteki WINDOWS dizinine kopyala. Calisan baska program olmamasina dikkat et. FDisk olan Bir sistem disketi olustur. Eski diski cikar. Fdiskle aktif partisyonu belirle. Disketi cikar, Ctrl+Alt+Del....

Simdi de bir soru...
Linux listesinde niye Windows'la ugrasiyoruz ? Bu soru, bu maili yazan arkadasa degil. M$ hayranlarina, Hani Windozun teknik destegi vardi. Hani Windoz soyle iyiydi, boyle kolaydi ? Linux'un destegi yok diyenler.. Bakin burada Windoz destegi bile veriyoruz.. Ense trasinizdan belli, Gate$'in samarini yemekten mos mor olmus. Ne diyelim, siz tokat yemekten, Gates paralarini saymaktan memnunsa, alan razi, satan raziysa.. Biz susalim...

Herkese saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3