[LINUX:17675] Re: Cift ethernet

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@postmark.net)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 13:43:46 EEST

Merhaba,
PCI kartlar icin aksini soyleyenler olsa da, cift ethernet kullanmak
istiyorsaniz, ethernet kartlarinin farkli tipte olmasini saglayin.
Ben, biri NE2000, digeri PCI iki karti kolayca tanittim (Kablonet'ten
internet baglantisini IPmasq ile paylastirmak icin). Oysa her iki kart
ta NE2000 uyumlu oldugunda surekli sorun cikiyordu.
Kolay gelsin
Ahmet Aksoy
ahmetax@postmark.net