[LINUX:17674] Re: Re: Yine bir Winmodem sorunu :)

From: Cyber Sorcerer (csorcerer@superonline.com)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 13:42:34 EEST

Onurcum pnpdump iLe pnpLeri aLIp isapnp iLe okutuyorum, ses kartImI da o
$ekiLde okuyor zaten. Devices enabLed Ok falan mesajLarI aLIyorum.
Bo$ver bu modem i$ini birLikte haLLederiz insanLarI da sIktIk ben $u hatayI
yazim de maksat yardImcI oLunsun :) $aka bi yana bu sorunLarI her zaman
cekiyorum rpmLerde
cyber:~# rpm -i wvdial-1.20-1.i386.rpm
failed dependencies:
        libstdc++.so.2.8 is needed by wvdial-1.20-1
        libm.so.6 is needed by wvdial-1.20-1
        libc.so.6 is needed by wvdial-1.20-1
        ld-linux.so.2 is needed by wvdial-1.20-1
        ppp is needed by wvdial-1.20-1
bunun gibi *.so gibi dosyaLar hep sorun cIkarIyoLar bana
thnx a Lot