[LINUX:17663] Re: Re: Yine bir Winmodem sorunu :)

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 11:03:59 EEST

--- Superonline <csorcerer@superonline.com> wrote:
> Onur,
> tabiiki normaL consoLdan caLI$tIrmadIm. kde'den
> caLI$tIrdIm.ama yukLu
> degiLLer gaLiba! ba$ka bir arkada$ daha winmodem
> oLdugu hakkInda yazI yazmI$
> galiba winmodem bu:( qt nin en son versionunu cekip

  Standart modem olarak calisiyorsa niye winmodem
oldugunu anlayamadim acikcasi ... :(

> yukLedim sisteme.bayaa
> da iyi oLdu ama kwvdial kde ile bu programI aynI
> derLeyici iLe derLemen
> gerekiyo dedi gcc'yi secmeme ragmen.bende sIkILdIm
> bu oLaydan senin ekteki
> programI yukLucem ama bir i$e yarayacagInI
> sanmIyorum.Bir dedikodu wardI
> kernel 2.4 de winmodemLer caLI$acak diye.Dogru mu
> bu?
  Evet oncelikle linux un modeme ulastigindan emin
olursak daha iyi olur.

> *** AyrIca universiteden eri$imi var derken dialup
> danmI bahsediyosun direk
> universite icinden eri$imden mi bahsediyosun? Cunku
> diaLup o kadar hIza
> ula$amaz heralde!
  Akademik kadro vs, universite networkune iceriden
girme haklari var, dolayisiyla bazi dial-up cilarin
hayali.... :) Ahhh kiskancligimdan catliyorum

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html