[LINUX:17570] Re: windows u yeni HD'e tasimak.

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Tue 04 Jul 2000 - 11:59:24 EEST

İyi günler,

Benim daha önce bu işi yapmışlığım var. Kendi bilgisayarıma Linux kuruop da
herşeyi sildikten sonra annemin windowsunu olduğu gibi kendi bilgisayarıma
aktarmıştım. Bunun için Drive Image'in özel bir menüsü de var, iş çok kolay,
topu topu 20-25 dakikada bitiyor. Bu program 2 adet boot disk oluşturuyor,
diskleri oluşturduktan sonra programı uninstall edebilirsiniz, ya da baştan
direkt disket oluşturabilirsiniz. Birinci disketle sistemi boot edip, ikinci
sistemi takıp dostan "pqdi" girilince program açılıyor, klasik windows
programı gibi, mouse da kullanılabiliyor. Tavsiye ederim.
http://www.powerquest.com da deneme sürümünü bulabilirsiniz. Bende bir Chip
Eylül 99 cd'sinde vardı ama sanırım sizde bulunma ihtimali pek yüksek değil.
İyi çalışmalar, iyi günler.

Serdar Cevher