[LINUX:17567] Re: pci ses karti

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Tue 04 Jul 2000 - 11:53:31 EEST

CHiP Dergisi bu ay bir ses kartı incelemesi yapmış. Kartların hepsi PCI ve
çoğu profesyonel. Oradaki kartlartı fiyatlarıyla birlikte yazıyorum. bence
Sound Blaster Live! Value iyi bir seçenek. Almışken iyisi olsun bence...
(Not: Fiyatlar kdvsiz, %17 de KDV'si var)

SB Live! Platinum: 195$
SB Live Player: 79 $
Guillemot Fortissimo: 48 $
SB Live! Value: 55 $ (Yanında Half Life ve Unreal orjinal olarak veriliyo)
Aztech PCI 288 Q3DII: 30 $
Winfast 4x Sound: 39 $
Inca: 22 $
Zoltrix Nightingale: 39 $
Creative Sound Blaster Vibra 128: 25$

Dediğim gibi, bence Sb Live! Value alınabilir, tabi mali durum müsait ise,
yoksa SB ailesinin diğer bir üyesi olan Creative SB Vibra128 de tercih
edilebilir.

Sevgi, saygı, Linux :-)

Serdar Cevher