[LINUX:17558] Re: Linux Turkuaz ve KDE / Mandrake 7.1

From: M. Umut Karabudak (cizgi_destek@superonline.com)
Date: Tue 04 Jul 2000 - 09:05:07 EEST

Selam
Licq Mandrake 7.1'de eski sorunlari cikarmiyor. Zaten eski Licq sitesinden
güncel sürümü indirince de problem oluyordu. Fontlar ben de bir turlu Turkce
olmadi. Ama bir iki ugrasmam gerek sanirim. Kurulum bazen sorunlu
olabiliyor. Ben de soyle bir sorun oluyor bilmem sizde oldu mu? Hani
Cd'lerin oldugunu soruyor. Ben App 1 ile Ext Cd'leri seçiyorum. Paket
seçimine gelince ooo bir sürü güzel program var. Staroffice, Realplayer,
Myth demo gibi. Ama bunlarin zaten App 2 'de oldugunu biliyorum ve
secmiyorum. Ondan sonra kurulum iskence gibi 2 saat suruyor arada Ext
Cd'sini istiyor ve sonlara dogru yeniden App 1 CD'sini istiyor. Ben de
takiyorum kabul etmiyor. Ext 2'yi takiyorum o da olmuyor. Birkaç denemeden
sonra aman be diyip cancel diyorum ve kopyalama bitmis gibi kuruluma devam
ediyor. Ilginc. Bir de kac MB kuracagini sormasi oldukca ilginc ve bir turlu
anlayamadigim bir sorudur :)
M. Umut Karabudak
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr