[LINUX:17550] Re: Linux Turkuaz ve KDE / Mandrake 7.1

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 22:59:04 EEST

Peki, beni Mandrake 7.1 sipariş etmeye ikna ettiniz :) Son olarak sorayım
bari de aklımda kalmasın: Bu sistemle birlikte gelen Licq'nun versiyon
numarası nedir, satır sonlarına geldiğimizde enter yapmazsak bütün
karakterler silinir mi, font ayarlarını türkçe yaptığımız taktirde karşı
taraftan gelen mesajlardaki türkçe karakterleri de görebilir miyiz? Ses
kartımız tanıtılmış olup da sesleri duyabilir miyiz? mandrake 7.0'daki licq
(0.76. sanırım)'da bu soruların yanıtları olumsuzdu :=)